Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

sobota, 23 kwietnia 2016

Przenosimy się!

Mam bardzo dużo zaległości, jednak zastój na stajni spowodowany był tylko ogromem nauki. Cóż - niektórych spraw nie da się przeskoczyć. Gdy wróciłam do virtuala, już po pierwszym rzucie oka na stajnie stwierdziłam, że zrobił się spory bałagan. A co za tym idzie? Przenosiny stajni. Do nowego siedliska zabiorę ze sobą tylko i wyłącznie konie kupione lub zamówione w innych stajniach. Niedługo na dole pojawi się lista takich czworonogów, a jeżeli o którymś zapomniałam, proszę napiszcie w komentarzu.

LOCAL HEROES

Lista koni
kl. Tragic Reaction hod. Malinowe Wzgórze
og. Carismo hod. Anemone Stall
og. Blueprint hod. Malinowe Wzgórze
og. Koheilan Ahras hod. Jakarta Arabians
kl. Flying Lady hod. Malinowe Wzgórze
kl. Ma Cherie hod. Malinowe Wzgórze

2 komentarze:

  1. Kolejny raz przypominam o wstawieniu ogiera z licytacji - od zakupu minęły już 2 miesiące. Daję czas do końca maja, jeżeli nie będzie żadnego odzewu, Koheilan wróci do mnie i poszukam mu innego domu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Minęły kolejne 2 tygodnie i nie dajesz żadnego znaku życia. Niestety jestem zmuszona odebrać ci Koheilana.

    OdpowiedzUsuń